Veel gestelde vragen :

Nee hoor. Ook als je geen enkele ervaring met meditatie hebt, kun je zo instappen. Maar ook voor mensen die al ervaring met meditatie hebben, kan dit een uitstekende cursus zijn.

Nee hoor. Ga lekker zitten zoals dat comfortabel is voor jou. Er zijn stoelen in de ruimte. Ikzelf zit ook op een stoel. Iedereen gaat lekker zitten zoals die dat zelf prettig vindt. Tijdens één oefening liggen we op de grond. Neem gerust een matje mee als je dat prettig vindt.

Alle leeftijden. In principe is deze cursus voor volwassenen.

Zo ingewikkeld als je ogen dicht doen en genieten van een mooi stuk muziek.

Ik kan oprecht zeggen dat meditatie op alle vlakken van mijn leven verbetering heeft gebracht. Ik ben een veel prettiger persoon geworden voor mezelf. En voor mijn omgeving. Ik heb een veel betere focus. Ik ben veel vriendelijker en milder voor mezelf. Ik heb heel veel oude pijn kunnen opruimen. Ik voel me gewoon lichter, en heel daadkrachtig.

Mijn gezondheid is er 100 % op vooruit gegaan. Het klinkt misschien stom, maar ik ben nu fitter dan toen ik 20 was. En ik slaap 1000 x beter dan vroeger. De lijst is eindeloos, echt waar.

Nee. Ik vind dat iedereen lekker z’n eigen geloof moet ontwikkelen, dat uniek is voor jou. Ik zal wel af en toe vertellen over wat ik geloof, om je te inspireren. Maar ik hou ervan als mensen lekker eigenwijs zijn. You do you.

Integendeel. Sinds ik mediteer sta ik pas echt met twee benen op de grond. Voorheen had ik altijd last van de wereld. Nu heb ik dat minder en minder, waardoor ik veel steviger in m’n schoenen sta.

Ja. Sterker nog; meditatie is het enige dat geholpen heeft voor mij om beter te leren slapen. Ik heb 20 jaar zware slaapproblemen gehad. Heel veel geprobeerd. Meditatie is het enige dat hielp. Mindset is hier trouwens ook een grote tool in geweest.